Zagreb
04 Dec, Sunday
5° C
TOP

S-Box

S-Box je jedinstven i provjeren marketinški alat koji sadrži besplatne uzorke proizvoda, kupone s popustima, letke i druge pogodnosti, te targetira ciljanu skupinu, studente 18 – 28 godina te potiče dugoročne navike lojalnosti marki i/ili proizvodu. Dijeli se registriranim studentima metodom „ruka u ruku” na sveučilištima diljem Hrvatske.

Podjela se održava dva puta godišnje i usmjerena je na kraj i početak akademske godine.
Sa studentima i zainteresiranim pratiteljima komuniciramo putem naših društvenih mreža (Facebook i Instagram) te putem Bloga na službenim web-stranicama.
Svake godine ove žute kutije podijele se u rekordnom roku, a na mjestima podjele okupi se veliki broj studenata koji nestrpljivo čekaju svoj primjerak.

Cilj nam je doprijeti do svakog studenta u Hrvatskoj i zemljama regije te biti dio njihovog fakultetskog iskustva.

Od 2010. godine više od 300.000 kutija uspješno je podijeljeno studentima širom zemlje zahvaljujući naporima našeg tima i podršci naših klijenata. Tijekom godina, S-Box se proširio i na tržišta zemalja u regiji, a kutije se dijele studentima u Srbiji, Sloveniji i Makedoniji.

Ako ste već bili u kutiji i želite opet ući, javite nam se. Ako pak nikad niste bili dio ove jedinstvene priče, mislimo da je krajnje vrijeme da i vaš brand postane neizostavan dio studentskih života.

S-Box u regiji

HRVATSKA

28.000 kutija godišnje
Zagreb – Varaždin
Split – Rijeka – Osijek

SRBIJA

20.000 kutija godišnje
Beograd
Novi Sad – Niš

SLOVENIJA

15.000 kutija godišnje
Ljubljana – Maribor
Koper – Kranji – Nova Gorica

MAKEDONIJA

20.000 kutija godišnje
Skopje
.

S-Box u regiji

HRVATSKA

28.000 kutija godišnje
Zagreb – Varaždin
Split – Rijeka – Osijek

SRBIJA

20.000 kutija godišnje
Beograd
Novi Sad – Niš

SLOVENIJA

15.000 kutija godišnje
Ljubljana – Maribor
Koper – Kranji – Nova Gorica

MAKEDONIJA

20.000 kutija godišnje
Skopje
.

S-Week

S-Week je event podjele S-Box kutija te predstavljanje brandova, proizvoda ili usluga.
Ideja S-Weeka je studentima predstaviti partnere koji su dio S-Box projekta, te im omogućiti zanimljive i edukativne sadržaje koji će nadopuniti samu podjelu S-Box kutija, pri čemu je naglasak na komunikaciji sa studentima kroz razne radionice, savjete oko zapošljavanja, organizaciju predavanja i slično.

Tijekom našeg posljednjeg S-Week izdanja studentima je ponuđena izložba renomiranih tvrtki: La Roche Posay, P&G s markom Gillette, VIP…

Studentima su bili ponuđeni edukativni sadržaji poput predavanja, prijava za odrađivanje prakse/pripravništva, predstavljanja proizvoda/usluga partnera koji sudjeluju i sl., a sve to u ugodnom okruženju uz zanimljive mlade poslovne ljude.